Magda Barańska
Facylitatorka Kręgów Dialogowych.
Coach, mediatorka, trenerka w duchu Porozumienia bez Przemocy, facylitatorka Kręgów Naprawczych, Convergent Facilitation; wspiera we wzajemnym zrozumieniu i szukaniu rozwiązań, które działają dla wszystkich, przez uwspólnianie różnych perspektyw;
Aneta Stępień-Proszewska
Facylitatorka Kręgów Dialogowych.
Ambasadorka Empatii, mediatorka, Coach PCC ICF i trenerka w nurcie Nonviolent Communication, facylitatorka kręgów dialogowych i kręgów naprawczych; wspiera osiąganie porozumienia, rozwiązywanie konfliktów i wypracowywanie rozwiązań, które odpowiadają wszystkim zaangażowanym oraz wzmacniają więzi i współpracę.
Marta Kułaga
Facylitatorka Kręgów Dialogowych.
Trenerka certyfikowana przez Center for Nonviolent Communication, coach, mediatorka, facylitatorka dialogu i rozmów naprawczych. Prowadzi przedszkole Krasnal w Krakowie i firmę szkoleniową Leance. Mama 2 synów. Chce budować świat porozumienia.
Magdalena Macińska
Koordynatorka Kręgów Empatii oraz autorka tekstów na stronę oraz do publikacji końcowej.
Przewodniczka w Muzeum Historii Żydów Polskich Polin, wierząca w wartość wielokulturowości. Facylitatorka Kręgów Empatii oraz mediatorka NVC.
Tłumaczka konferencyjna i pisemna angielskiego i francuskiego. Autorka tłumaczenia polskiej wersji kursu Thoma Bonda „Praktyka współczucia”. Obecnie pracuje nad przekładem książki Petera Blocka nad temat budowania społeczności.
Agnieszka Jaryczewska
Koordynatorka projektu Tocopowiesz. Facylitatorka Kręgów Empatii.
Wytrwale szuka w życiu miejsc kontaktu głowy z ciałem i duszą. Niegdyś na studiach z filozofii i psychologii (specjalność treningi i arteterapia), potem w pracy z ciałem, poprzez praktykę medytacji chrześcijańskiej, a od paru lat również z Porozumienia Bez Przemocy.
Kiedy w 2019 roku pierwszy raz uczestniczyła w warsztacie PBP wszystko się „poukładało”. Uczy się i wspiera w budowaniu relacji ze sobą, z ciałem, z innymi.
Od kiedy jest mamą trójki dzieci, z pasją eksperymentuje na różnych drogach edukacji alternatywnej. Trzeci rok z rzędu praktykuje domową edukację.
Aleksandra Harazin
Koordynatorka projektu Tocopowiesz.
Od pięciu lat na ścieżce porozumienia bez przemocy. Od prawie trzech – związana z przedszkolem leśnym. Z wykształcenia projektantka wzornictwa. Łączy kropki i wyciąga wnioski.
Wierzy w moc, która płynie z zatrzymania i empatycznego słuchania. Rozwija różne formy, które wspierają ten proces – poprzez obraz, ciało, ruch, a także kontakt z naturą. Obecnie rozwija umiejętność wizualnego odzwierciedlania dialogu (generative scribing) w ramach Visual U Love Hub działającego przy Presencing Institute.