Marta Kułaga

Facylitatorka Kręgów Dialogowych.

Trenerka certyfikowana przez Center for Nonviolent Communication, coach, mediatorka, facylitatorka dialogu i rozmów naprawczych. Prowadzi przedszkole Krasnal w Krakowie i firmę szkoleniową Leance. Mama 2 synów. Chce budować świat porozumienia.

Aneta Stępień – Proszewska

Facylitatorka Kręgów Dialogowych

Ambasadorka Empatii, mediatorka, Coach PCC ICF i trenerka w nurcie Nonviolent Communication, facylitatorka kręgów dialogowych i kręgów naprawczych; wspiera osiąganie porozumienia, rozwiązywanie konfliktów i wypracowywanie rozwiązań, które odpowiadają wszystkim zaangażowanym oraz wzmacniają więzi i współpracę.

Magda Barańska

Facylitatorka Kręgów Dialogowych

Coach, mediatorka, trenerka w duchu Porozumienia bez Przemocy, facylitatorka Kręgów Naprawczych, Convergent Facilitation; wspiera we wzajemnym zrozumieniu i szukaniu rozwiązań, które działają dla wszystkich, przez uwspólnianie różnych perspektyw;

Magdalena Macińska

Koordynatorka Kręgów Empatii oraz autorka tekstów nas stronę oraz do publikacji końcowej.

Facylitatorka Kręgów Empatii oraz mediatorka NVC.

Przewodniczka w Muzeum Historii Żydów Polskich  Polin, wierząca w wartość wielokulturowości.

Tłumaczka konferencyjna i pisemna angielskiego i francuskiego. Autorka tłumaczenia polskiej wersji kursu Thoma Bonda „Praktyka współczucia”. Obecnie pracuje nad przekładem książki Petera Blocka nad temat budowania społeczności.

Agnieszka Jaryczewska

Współtwórczyni i koordynatorka projektu Tocopowiesz. Facylituję Kręgi Empatii. 

Wytrwale szuka w życiu miejsc kontaktu głowy z ciałem i duszą. Niegdyś na studiach z filozofii i psychologii (specjalność treningi i arteterapia), potem w pracy z ciałem, poprzez praktykę medytacji chrześcijańskiej, a od paru lat również z Porozumienia Bez Przemocy.

Kiedy w 2019 roku pierwszy raz uczestniczyła w warsztacie PBP wszystko się „poukładało”. Uczę się i wspieram w budowaniu relacji ze sobą, z ciałem, z innymi. 

Od kiedy jestem mamą 3 dzieci, z pasją eksperymentujemy na różnych drogach edukacji alternatywnej. Trzeci rok z rzędu praktykujemy domową edukację . 

Aleksandra Harazin

Inicjatorka i współtwórczyni projektu Tocopowiesz. Łączy kropki i wyciąga wnioski. 

Od pięciu lat na ścieżce porozumienia bez przemocy. Od prawie trzech – związana z przedszkolem leśnym. Z wykształcenia projektantka wzornictwa.

Wierzy w moc, która płynie z zatrzymania i empatycznego słuchania. Dlatego rozwija różne formy, które wspierają ten proces – poprzez obraz, ciało, ruch, a także kontakt z naturą. Obecnie rozwija umiejętność wizualnego odzwierciedlania dialogu (generative scribing) w ramach Visual U Love Hub działającego przy Presencing Institute.